انزجار از بی بندوباری در غرب

انزجار از بی بندوباری در غرب

 

 

 

ترویج بی بندوباری از کودکی در غرب

 

 (از منبع 6) ساخت عروسک براتز   (bratz)

برای دختران 4 ساله با پوششی بسیار زننده که بین دختران 3-2 ساله نیز خیلی رواج دارد. یک نوجوان از ایالت ویرجینای آمریکا: خیلی منزجر کننده است که دختران کوچک به وسیلۀ این اسباب بازی ها تشویق می شوند که بسیار بزرگ تر ا زسن خود رفتار کنند  مثلا لباسی بپوشند که برای مردان جذابیت داشته باشد. دو دختر در کوچه ما (5و 7ساله) یک روز وقتی عده ای پسر را دیدند که نزدیک خانه توپ  بازی می کنند  لباس شیک پوشیدند ، با آرایش و کیف به دست، در مقابل پسر ها به خودنمایی پرداختند.

بر اساس تحقیقی که در سال 2000 توسط مؤسسۀ کِیسِر صورت گرفت در حدود22000مدرسۀ راهنمایی دولتی آمریکا، از هر 10 مدرسه 9 مدرسه مسائل جنسی را آموزش می دهند. در کتابی معروف در زمینۀ آموزش مسائل جنسی به هفت ساله ها که اکنون در 25 کشور از آن استفاده می شود همه چیز درباره سقط جنین، مسائل جنسی و روش های پیشگیری از بارداری آموزش داده شده است. حتی برای بچه های چهار ساله کتابی به همراه تصویر و مباحثی پیرامون پرندگان و زنبورها بحث لقاح مصنوعی هم مطرح شده است البته مسائل جنسی مستهجن دیگری هم آموزش داده شده است که قابل ذکر نیست. یکی از نویسندگان در نیویورک تایمز مقاله ای نوشته است با عنوان آموزش مسائل جنسی به کالسکه ای ها.

بتانی یکی از کسانی است که در سایت جوانان مطلب می نویسد وی نوشته: اخیرا در یک فروشگاه، تی شرت بچه گانه ای (برای دختران 6 ساله) دیدم که گناهان متفاوتی بر روی آن با خط برجسته نوشته شده بود اما واژۀ شهوت  (  (Lustدر وسط آن خیلی پررنگ چاپ شده بود. نزدیک بود از ناراحتی بگریم چگونه آدم ها چنین لباسی برای دختر بچه 6 ساله طراحی می کنند.

چنین وضعیتی باعث شده که جذابیت مسائل جنسی کم شده و دیگر مشتاقانه منتظر تجربۀ مسائل جنسی نیستند . (خاطرۀ آقای قرائتی از یکی از کشور های غربی که دیده بود پسر و دختری همدیگر را می بوسند اما انگار کاه گل را می بوسند.)

مارلین پیرسون استاد دانشکده فنی مَدیسون، : وقتی دختران به 14 تا 16سالگی می رسند رابطۀ جنسی برایشان مفهوم خاصی ندارد و پس از مدتی احساس می کنند کم ارزش شده اند و دیگر از این کار لذت نمی برند  هرچه نوجوانان تجربۀ جنسی بیشتری داشته باشند بیشت دچار افسردگی می شوند. از سو دیگر زمانی که فرهنگ این جامعه به یک موزه تمام عیار از صحنه های مبتذل تبدیل شده است برهنگی دیگر جذابیت ندارد.

در همۀ اتاق های اورژانس دخترانی هستند که  عمدا به بدن خود آسیب زده اند که معمولا ناشی از عصبانیت و یا احساس مورد غفلت واقع شدن است.

تأثیر عفاف در زندگی مشترک

پژوهش ها نشان می دهد هرچه روابط جنسی قبل از ازدواج کمتر باشد زندگی مشترک پایدارتر است و نیز ثابت شده رابطۀ جنسی در چارچوب زندگی مشترک از لحاظ فیزیکی و عاطفی رضایت بخش تر از رابطۀ جنسی نامشروع است.

دکتر ایان کرنر مشهورترین مشاور امور جنسی: هرچه رابطۀ جنسی آزادتر باشد رضایت و شادمانی عاطفی کمتری احساس می کنید.  جرج گیلدر در سال 1973: شواهد نشان می دهد مردان هم وقتی ازدواج کرده و احساسات خود را در یک جا متمرکز می کنند زندگی بهتری دارند.

تأثیر عفاف در حفظ حرمت زن

آدم و حوا پس از تناول از درخت ممنوعه و از دست دادن پوشش خود، برای حفظ کرامت انسانی خود، به سرعت خود را پوشاندند آنها می خواستند نشان دهند که هنوز هم مهم ترین بخش وجود آنها همان روح است که که از جانب خدا آمده است. ما آن قدر کعادت کرده ایم فقط به جنبۀ ظاهری خود توجه کنیم که تقریبا از خود حقیقی مان غافل شده ایم. پوشیدن لباس رسمی تر علامت این است که آنچه ردب اطن ماست ارزش بیشتری دارد. قانون کلی: هرچه خواهان احترام بیسشتری هستید باید لباس عفیف تری بپوشید.

 نظر نومی مادری از جنوب : مردم بر اساس تصویری ک شما از شخصیت خود ارائه می دیهد ب شما رفتار می کنند وقتی ظاهر و رفتارتان شبیه یک اسباب بازی است تعجب نکنید اگر یک مرد مثل اسباب بازی با شما رفتار کرد. پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه منش خود را تغییر دادم و ولباس های سنگین پوشیدم و مردم هم پس از آن برای من شخصیت قائل شدند.

استفانی ولن لوین استاد دانشگاه توفتس: هرچه دختران مقیدتر به مسائل دینی هستند کمتر دغدغۀ راضی کردن پسران را دارند.

خانم ایزابل که در حدود دهۀ 1970 م. از دبیرستان فارغ التحصیل شده داستان دردناک خود را چنین مطرح کرده است: در دبیرستان طرف دار جریان آزادی بخش زنان بودم و وارد یکی از مجامع زنان شدم در آن زمان فمینیستها می گفتند زنان باید در زمینۀ مسألۀ جنسیت به اندازۀ مردان آزادی داشته باشند آنان می گفتند کما باید جنیست خود را به کار گیریم حفظ پاکدامنی  مختص بازنده هاست و با طبع بشر سازگاری ندارد پیشگیری از بارداری باید در اختیار نوجوانان باشد و سقط جنین کار درستی است. در آن دوران خیلی چیزها تجربه شد. کاملا مخالف محدودیت های اخلاق نسل والدین خود حرکت می کردیم . من شورشگر بودم و روحیه ای آزادگرا داشتم لذا هرماه اندیشۀ فمنیسمی جلو رفتم حال که سنم بالا رفته احساس می کنم همه چیز توسط فمنیستها به تاراج رفته است دچار بیماری های مقاربتی و متحمل دوبارداری ناخواسته شدم با سقط کردن به آنها پایان دادم فرزندی ندارم زمانی که شوهر کردم سنم برای بچه دار شدن خیلی بالا بود رهاورد این آزادی جنسی دروغین برای من پشیمانی و شکستی بود که خیلی از خوشی های زودگذر آن بیشتر بود. فمنیستها به زیان های این آزادی دروغین اعتراف نمی کنند.

جِین زنی است 25 ساله که قبلا مانکن بوده است و حالا در ادارۀ خدمات اداری، کار می کند او اعتراف می کند: من می ترسم در جامعه ای که دائما ارزش زنان را پایین می آورد پیر شوم من برای خودم می ترسم شاید زمانی که دیگر نتوانم از خود مراقبت کنم دیگر کسی به فکر من نباشد و مرا به حال خود رها کنند. شاید ارزش یک زن به اندازۀ غذای گرگ ها باشد تا یک انسان.

علاقه به عفت در  میان زنان و نوجوانان غربی

تیلر مور دختر 15 ساله: با حفظ عفاف به عنوان یک دختر خوب در جایگاه بالاتری قرار می گیری و کرامت نفس خود را حفظ می کنی و مردم هم با شما محترمانه برخورد می کنند. اگر شما این حس را منتقل کنی که من ارزشی ندارم هرطور می خواهی با من رفتار کن مردم هم بر اساس همین حسی که از شما ساطع می شود با شما رفتار می کنند.

تیلر در تابستان 2006 در 16 سالگی: از زندگی نهایت بهره را برده ام. وقعتم را باه بطالت تنی گذرانم و ننیتظر نمی مانم تا پسری با من تماس بگیرد لازم نیتس از این که شاید دوست پسرم مرا فریب داده باشد و با دختر دیگر رابطۀ دوستی برقرار کرده باشد اشک بریزم نگران باردار شدن خود نیستم و دغدغه فکری ام ایننیتس که ممکن است به بیماری های مقاربتی دچار شده باشم.

لاکتیا گارت دانش آموختۀ دانشگاه کالیفرنیای جنوبی در 36 سالگی : تاکنون با کسی رابطۀ نامشروع برقرار نکرده ام . بیشتر آنان که هم سن و سال من هستند هرکدام (حدود ) 4 بچه دارند و هر بچه ازیک پدر متفاوت . این فاضیی است که من در آن بزرگ شده ام با این حال منتظر ماندم و در جستجوی کسی بودم که الگوی من باشد. واقعا حفظ پاکدامنی برایم مشکل نبود . چون معتقد مب ودم کهرا درستی را انتخاب کردام . مشتاقانه در انتظار هفتۀ آینده ام (برای ازدواج) و خوشحالم که می توانم به شوهرم صادقانه بگویم من حتی پیش از آشنایی با تو تو را دوست داشتم و خود را فقط برای تو پاک نگه داشتم.

لاکتیا در باره حقوق زنان می گوید: زنان از راههای گونگان فرصت می یابند وادر محل کار شوند و اما درمواردی ما (زنان) بازنده هستیم چار که عش آزاد به معنای عشق عاری از هرگونه تعهد ، مسوولیت و صمیمیت در واقع آزادی برای مردان است نه زنان چون در این صورت مردان راحت می شوند.

درهمین راستا برگزاری نمایشگاه مد ناب بوده است. دخترانی که دوست دارند پیراهن های زیبایی با بلوزهای آستنین بلند بر تن دخترها ببینند.یکی از دختران شرکت کننده در این نمایشگاه به نام رابین می گوید: بهترین کار این است که  به نظر دیگران دربارۀ خودت اهمیت ندهی و بر اساس معیارهای خویش زندگی کنی اگر هرکاری  که می کنی برای به دست آوردن رضایت دیگران باشد دیگر نمی توانی هویت خود را حففظ کنی یعنی دیگر خودت نیستی اگر مثل دیگران لباس بپوشی یا مثل دیگر صحبت کنی این دیگر خودت نیستی که حرف می زنی بلکه این دوستانت هستند که لباس پوشیده اند وی می گوید:  که پوشاندن لباس های تحریک کننده بر تن دخترهای کم سن، در جامعه ای صورت می گیرد که برای زن ارزش قائل نباشند.

مجله سون تین مقاله هنر عفت را از مگی 20 ساله چاپ کرد وی می نویسد: به آسانی نمی توان کاری کرد که مردان به عقاید و ارزش های شما توجه کنند اما اگر اجازه ندهید ظاهر شما را زیاد ببینند مجبور می شوند که توجه خود را به باطن شما معطوف کنند. وی در ادامه می نویسد: من دامن های بلند و لباس های دکمه دار و پوشیده بر تن می کنم تا این پیام را به دیگران بدهم که شخصیت من فقط در ظاهرم خلاصه نمی شود.من دیدم چگونه دوستانم همه چیز خود را در مقابل پسرانی که فقط شیفته جسم آنها شده بودند باختند و بعد این پسران آنها رابه  حال خود رها کردند و آسیب روحی سختی به آنها وارد کردند.

 

 




:: موضوعات مرتبط: مذهبی , ,
:: برچسب‌ها: انزجار از بی بندوباری در غرب"حجاب در غرب ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : محمد احمدی
تاریخ : سه شنبه 3 بهمن 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: